آموزش خیاطی با خانم عمرانی/09109483228

.....................



آموزش خیاطی با خانم عمرانی/09109483228

مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم می تواند با ت.جه به فن بیان شیوا و ساده این بانوی هنرمند شما را با تمامی مباحث سخت و پیچیده خیاطی اشنا نماید. شما کافیست تا هر متربه که اموزشی را می بیند خیلی وزد آنرا درون منزل تمرین و تکرار کنید و اگر جایی را مشکل داشتید مجددا به تماشای ان نشسته و با این روش می توانید خیلی زود از پس تمامی نیازهای خود در زمینه خیاطی بر آیید.

مجموعه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی که البته در سری های جدی به منظور کاهش حجم در قالب دی وی دی ارائه شده است حاصل زحمات بیش زا دو دهیه خانم عمرانی است و شما در واقع با هزینه ای اندک می توانید کلیه اموزش های ایشان که در طی سالیان گذشته در شبکه سیمای خانواده پخش شده است را به صورت یکجا دریافت نمایید و در یک ملاس آموزشی با بیش از 200 ساعت آموزش تصویری شرکت نمایید. در طول این دوره شما با بیش از 400 تکنیک جدید آشنا خواهید شد و مطمئن باشید هر انچه که در زمینه هنر خیاطی نیاز دارید را می توانید در طول این دوره بیابید.

مشخصات فنی مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به شرح زیر می باشد :

 

نام محصول آموزشی : آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم
استاد راهنما : سر کار خانم سیما عمرانی
متد مورد استفاده : سادریک
زبان آموزشی : فارسی
تعداد دی وی دی : 24 عدد (به صورت کامل-ما تنها فروشگاهیی هستیم که مجموعه فوق را با قیمتی پایین تر و در دیسک های کیفیت عرضه می کنیم.)
فرمت محصول : قابل پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر و لپ تاپ
کیفیت صدا و تصویر : خوب
گارانتی محصول : دارد (در صورت خراب بودن هر دیسک به صورت رایگان برایتان تعویض خواهد شد.)

پیشنهاد می شود اگر می خواهید در زمینه خیاطی واقعا به مهارت بالایی دست یابید علاوه بر اینکه اقدام به تهیه مجموعه دی وی دی های ایشان می کنید همزمان مجموعه کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی که در چهار جلد به چاپ رسیده است را تهیه و به صورت همزنان از هر دو مجموعه در جهت یادگیری این هنر استفاده نمایید.قطعا با استفاده از این دو مجموعه و با کمی تلاش و پشتکار می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی مسیر چند ساله را طی نمایید.

با آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید در زمان کوتاهی این هنر را یاد بگیرید. آموزش خیاطی خانم عمرانی با زبانی ساده و به روش سادریک این هنر را به شما می آموزد

پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

خیاطی یکی از هنرهای در کشور ما است که یک حرفه نیز محسوب می شود. آموزش خیاطی خانم عمرانی به زبان ساده و با متد سادریک در دسترس علاقمندان به این فن و این هنر قرار گرفته است. خیاطی با خانم سیما عمرانی می تواند با توجه به بیان تمامی نکات، شما را ظرف مدت کوتاهی به بهترین ها در این زمینه تبدیل نماید. تنها کافی است کمی استعداد و علاقه داشته باشید تا با کمک خیاطی های خانم عمرانی و پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی در این زمینه آموزش های لازم را دریافت کرده و توانایی دوخت لباس های زیبا را بدست آورید. قیمت آموزش خیاطی خانم عمرانی بسیار مناسب بوده و برای شما به عنوان هنرآموزان این فن بسیار مقرون به صرفه می باشد.
هنر زیبای خیاطی
یکی از هنرهای فوق العاده که از دیرباز برای تهیه لباس مورد نیاز بشر بوده است، خیاطی می باشد. این هنر در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر افراد لباس های زیبای دست دوز را که دقیقا با سایز و استیل هیکل آن ها همخوانی دارند را به لباس های آماده ترجیح می دهند.

اساتید مختلف فن در طول این سال ها به منظور راحت تر شدن کار و با توجه به امکانات مختلف، متد های مختلفی را برای این فن ابداع کرده اند که افراد نیز بر اساس سلیقه، نوع کارایی و حتی میزان راحتی در یادگیری، هر کدام از این متدها را انتخاب و آن را می آموزند. فراگیری این هنر نه تنها می تواند یک سرگرمی زیبا و لذت بخش برای شما باشد، بلکه کمک زیادی در اقتصاد خانواده خواهد کرد.

پکیج آموزشی خیاطی خانم سیما عمرانی

سرکار خانم سیما عمرانی یکی از اساتید این فن
هنر خیاطی در کشور ما توسط اساتید مختلفی آموزش داده می شود که یکی از این اساتید که با زبان شیوا این فن را به علاقمندان می آموزند، سرکار خانم سیما عمرانی مربی خیاطی هستند. خانم عمرانی خیاطی را با متد فوق العاده سادریک آموزش می دهند و آموزش خیاطی خانم عمرانی با این روش بسیار کاربردی و فوق العاده است. ایشان کلاس های حضوری و غیرحضوری را برگزار می کنند و در تلویزیون نیز در شبکه های مختلف برنامه های آموزش خیاطی دارند.

همچنین می توانید فیلم های آموزش سیما عمرانی مدرس خیاطی را در اینترنت و آپارات دنبال نمایید و یا کتاب های آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی را که برای علاقمندان به این حرفه تدارک دیده اند را تهیه نمایید و این هنر زیبا را یاد بگیرید. راه دیگر برای آموزش خیاطی، تهیه دی وی دی و یا سی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی می باشد که برای افرادی که دوست دارند تا این آموزش ها را در خانه داشته باشند، تهیه شده است.

 

آموزش خیاطی با خانم عمرانی
در صورتی که به خیاطی علاقه دارید و می خواهید نه تنها از این کار و دوخت لباس های مختلف لذت ببرید، بلکه قصد دارید برای خود و سایر اعضا خانواده لباس های زیبا بدوزید و به اقتصاد خانواده خود کمک کنید. مزیت فراگیری خياطي خانم سيما عمراني در این است که به راحتی می توانید هر مدلی را که دیدید و آن را پسندیدید با این روش بدوزید.

در خیاطی خانم عمرانی اموزش لباس و سایر لوازم مورد نیاز در خانه گنجانده شده است. در پکیج کامل آموزشی این استاد انواع لباس، شلوار، بلوز، لباس شب، پیراهن های مردانه و زنانه، لباس کودک و بسیاری چیزهای دیگر آموزش داده شده است.

همچنین در آموزش خیاطی سیما عمرانی می توانید انواع دستگیره، روکش قوری، دم کنی، دستگیره های فانتزی، پیشبند و … لوازم دیگر را بدوزید و با کمی تغییر در الگوی اصلی آن ها طرح های جدیدی داشته باشید. این آموزش ها با زبانی بسیار ساده بیان شده و تمام نکات آن نیز در آموزش خیاطی خانم عمرانی ذکر شده است.

مشاوره و خرید تلفنی :09101717765
پرداخت درب منزل : 165 هزار تومان(کلیک کنید)

خرید آنلاین :142 هزار تومان(کلیک کنید)

خانم عمرانی و آموزش خیاطی در تلویزیون
شاید شما بارها و بارها از افراد مختلف که دوره های خیاطی را گذرانده اند نام خیاطی خانم عمرانی را شنیده باشید؛ اما نمی دانید که ایشان چگونه تدریس می کنند و روش آموزش خیاطی خانم عمرانی به چه صورتی است. بدین منظور می توانید آموزش های ایشان را در برنامه های مختلف تلویزیونی دنبال کرده و با ایشان و روش تدریس این استاد گرانقدر بیشتر و بهتر آشنا شوید.

خانم عمرانی سالیان سال است که در زمینه خیاطی آموزش هایی را در شبکه های مختلف تلویزیونی و حتی اینترنتی ارائه کرده و خیاطی ساده سیما عمرانی یکی از آموزش های پرطرفدار می باشد. شما می توانید آموزش خیاطی خانم عمرانی را در تلویزیون، اینترنت، اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی دنبال نمایید. اما قطعا بهترین راه برای آموزش خیاطی جدید سیما عمرانی خرید کتاب ها و پکیج کامل آموزش های ایشان است.

 

منبع نوشته های یالا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:19



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: